Salam semua...Jom dapatkan pelbagai produk terbaru yang tengah HOT HOT!!! di pasaran. Jangan lepaskan peluang untuk memilikinye.

Harga ditertera disetiap entry belum termasuk postages kecuali dinyatakan 'termasuk postages' or 'free postages'.

Sebarang pertanyaan bolehlah email ke melurputih123@gmail.com.

Thursday, May 12, 2011

Kopi Kelapa Dara - Produk Tenaga Batin Suami Isteri

Harga RM50
Berat bersih: 10g / peket
Kandungan: 8 peket / kotak


Kopi Kelapa Dara adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga.


Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Dengan rasa hebat aroma kopi Arabica, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.


RAMUAN:
Kopi segera, krimer kelapa, gula, coffee flavour powder, Horny Goat Weed, Tribulus Terrestris, Saw Palmetto, American Ginseng, Ginkgo Biloba.


Terbukti dengan meminum Kopi Kelapa Dara yang diformulasi menggunakan herba-herba "aphrodisiac ", mampu memberi manfaat kepada suami isteri


Untuk Suami:

Mengeraskan bak besi paip serta mengembangkan kepala zakar seperti ular tedung.
Sudah banyak kes " testimoni " mereka yang mati pucuk juga kini mampu beraksi semula setelah mengamalkannya.
Menguatkan otot-otot tenaga batin, melancarkan peredaran darah malahan tembakan dari zakar suami juga lebih deras dan jauh.


Untuk Isteri:

Mampu meningkatkan rangsangan seksual para isteri.
Menguatkan otot-otot bahagian intimasi
Melancarkan peredaran darah malahan ianya mampu menambah kekuatan kemutan vagina.
Menjadi lebih berahi terhadap suami. 
 


Cara Penggunaan:

Bagi mereka yang sihat
Disarankan meminumnya 1 kali sehari atau hari ketika hendak bersama pasangan sahaja.
Sebaiknya isteri juga minum 1 bancuhan Kopi Kelapa Dara pada hari hendak bersama. InsyAllah anda dan pasangan akan lebih bersemangat.

Kencing Manis
Tempoh Pembersihan : Sebelum mula mengambil produk ini, periksa tahap kencing manis. 1 peket kopi untuk 1 hari selama 1 bulan, selepas makan. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 2 peket untuk setiap hari. Makan selama 3 bulan. Periksa semula tahap kencing manis.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 3-4 kali seminggu.

Mati Pucuk, Ejakulasi Pra-Matang, Masalah Prostat & Genito-Urinari, Masalah Seks Wanita, Mati Haid
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari ,sebelum makan selama 1-3 bulan
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.

Lumpuh
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari selama 1-3 bulan.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.

Mandul
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari, selama 1-3 bulan. Untuk suami & isteri.
Tempoh Penjagaan : 1 peket bila perlu

Tekanan Darah Tinggi

Tempoh Pembersihan : Sebelum mula, periksa tahap tekanan darah. 1 peket setiap hari selepas makan selama 3 bulan. Periksa tahap tekanan darah jika perlu.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.
 


Nota: Pengguna produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli harus bersabar dengan ketidakselesaan yang mungkin dialami semasa proses penyembuhan iaitu dalam jangka masa seminggu. Selepas kesan rawatan awal (proses penyembuhan) yang dialami, pengguna akan berasa lebih sihat dan bertenaga. Walaubagaimanapun, jika kesan yang dialami berpanjangan, pengguna dinasihatkan berhenti dahulu mengambil produk ini dan dapatkan nasihat doktor. Bagi sesetengah pengguna mungkin tidak mengalami simptom-simptom kesan rawatan awal (penyembuhan), bahkan berasa lebih sihat dan bertenaga.



Testimoni:

Masalah Tidak Berfungsi Tenaga Batin

Kes ini diceritakan oleh seorang stokis Bandar Baru Bangi di mana pada suatu petang beliau mendapat satu panggilan telefon sekitar jam 7.15pm dari seorang Pak Haji yang sudah pencen. Ketika itu beliau (stokis) sedang berada di kedai hendak membeli barang keperluan. Sebelum ini Pak Haji tersebut telah membeli sekotak kopi kelepe dara dan telah habis meminumnya (2 hari sekali). Di dalam perbulan telefon tersebut Pak Haji berkenaan menyebut " Syeh dah ada perubahan lah...barang dah mula bergerak, betul lah kopi ni bagus !" Stokis : " barang apa pulak yang bergerak Hj" Pak Haji : " ala benda tu lah...dulu tak macam ni, ada perubahan lah, saya gembira betul ni, hantarkan 2 kotak sekarang juga ! Stokis: " Hj. dah nak maghrib ni, esok je lah. Pak Haji : " eeh.. tak boleh, saya perlukan sekarang juga, tolonglah...benda ni penting untuk saya, kalau charge lebih pun tak pe, janji hantar sekarang juga ! Stokis : " ok faham...faham". Setelah ditanya secara berterus terang Pak Haji berkenaan dengan jujur menerangkan masalah yang dihadapinya sebelum ini dan beliau sangat teruja dari keputusan meminum kopi kelap dara ini dan berharap masalah yang dihadapi akan dapat diatasi sepenuhnya

No comments: