Salam semua...Jom dapatkan pelbagai produk terbaru yang tengah HOT HOT!!! di pasaran. Jangan lepaskan peluang untuk memilikinye.

Harga ditertera disetiap entry belum termasuk postages kecuali dinyatakan 'termasuk postages' or 'free postages'.

Sebarang pertanyaan bolehlah email ke melurputih123@gmail.com.

Saturday, July 9, 2011

Lipstick Collagen Treatment (Pelembab & Pemerah Bibir Berkolagen)


Harga:RM25(SM),RM27(SS)/4gm

"Rahsia bibir merah kekal 12 JAM"

Bibir kering, gincu tidak tahan lama, mengelupas, sensitif, gelap dan tidak menarik jangan bimbang dengan gincu rawatan d’herbs anda akan memiliki bibir yang seksi, muggil serta kemerah-merahan secara semulajadi.



SEBELUM


SELEPAS


Fungsi :

1) Sebagai penyeri bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah
2) Melembabkan bibir yang kering dan merekah
3) Sesuai juga untuk bibir yang gelap akibat merokok dan faktor keturunan
4) Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita
5) Simpan di tempat yang bersuhu bilik (30′-35′C)




TESTIMONI

Azira - Shah Alam
setelah mencuba lipstik rawatan ini masalah bibir merekah, mengelupas dan sensetif tiada lagi.. malah rakan2 saya geram melihat bibir saya yang seksi dan munggil.. saya akan menjadi pengguna setia produk ini.


Rina - Kuala Lumpur
bibir saya berwarna gelap dan kering..setelah mencuba lipstik collagen, bibir saya lembab dan berwarna merah jambu secara semulajadi.

No comments: