Salam semua...Jom dapatkan pelbagai produk terbaru yang tengah HOT HOT!!! di pasaran. Jangan lepaskan peluang untuk memilikinye.

Harga ditertera disetiap entry belum termasuk postages kecuali dinyatakan 'termasuk postages' or 'free postages'.

Sebarang pertanyaan bolehlah email ke melurputih123@gmail.com.

Sunday, October 30, 2011

SOFTFEA ORANGE FIBER DIET DRINK...Bagi Yang Serius Nak Kurus !!


SOFTFEA ORANGE FIBER DIET DRINK

HARGA:
Semenanjung Malaysia : RM 49.90
Sabah / Sarawak : RM 52.90
Sekotak hanya (10 sachets x 10gms)


Softfea orange fiber diet drink mengandungi citrus polyphenols fiber, green tea extract aloe barbadensis leaf extract, citric acid dan vitamin E membantu
Membakar lemak dan menurunkan berat badan
Membuang toksik dan angin dalam badan
Membantu merawat masalah susah tidur dan murung
Mudah, berkesan, selamat dan halal
Rasa jus oren yang “fresh” dan sedap tanpa rasa loya
Tanpa perlu bersenam dan berlapar
Tanpa kesan sampingan

http://kosmetik.my/wp-content/uploads/2010/10/DIET-DRINK22.jpg


Softfea Orange Fiber Diet Drink adalah produk diet yang dihasilkan dari gabungan formulasi terkini dengan menggunakan teknologi nano. Softfea Orange Fiber Diet Drink terbukti effektif bagi mengatasi masalah kegemukan, sembelit dan masalah usus yang lain. Softfea Orange Fiber Diet Drink bertindak dengan mengawal selera makan, menghalang pembentukan lemak, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan karbohidrat kepada tenaga yang merupakan elemen penting dalam pengurusan berat badan.

Softfea Orange FiberDiet Drink terbukti berkesan untuk

* Membantu mengawal selera makan
* Menghalang pembentukan lemak
* Meningkatkan kadar metabolisma dalam badan
* Menukarkan karbohidrat kepada tenaga
* Mengatasi masalah berat badan
* Mengatasi masalah sembelit
* Mengatasi masalah usus

CARA PAKAI:
Masukkan 1 sachet diet drink di dalam segelas air sejuk. dan kacau hingga larut. Diminum sebelum sarapan pagi. Hanya sekali sehari.



TESTIMONIAL


Quoted by Shekin
Saya baru habis try sekotak orange fiber (hari ke 10). Berat saya biasa around 93.8 - 94.3kg. Bangun pagi tu terus teruja nak timbang. 2 x saya timbang kak coz tak percaya dgn apa yg terpapar kat penimbang tu. 2 x result yg sama 91.8kg. Gembiranya saya sampai menangis kak. Akhirnya saya temui produk yg berkesan serta mampu untuk saya beli. Alhamdulillah dan terima kasih akak kerana yakinkan saya dgn produk ini. Pada yang senasib dgn saya, berilah peluang pada diri anda. Cubalah sekotak, insyaallah anda akan yakin utk meneruskan pengambilan produk ini.

Quoted by Baybe
Dah 2 minggu Be makan orange fiber ni kak. Kesannya memang ketara especially pd bhg perut. Rasanya lepas perut dah kempis bhg2 lain akan turut serta. Tak sabar nak figure mcm dulu. Huhu.


Quoted by Yatie
Before this mmg sceptical dgn produk2 nak kurus ni. Entah camne blh tergerak pulak nak cuba orange fiber ni memandangkan harganya yg acceptable. Try sekotak. Mmg teruja bila timbang berat pd hari ke-9. Reduce dlm 3kg. Melompat saya. Terus order kotak seterusnya. Bravo to Softfea Orange Fiber

No comments: